راه اندازی پویش «درکنار هم باشیم» سهم مومنانه کانون سجادیه برای رونق سفره یلدای نیازمندان
راه اندازی پویش «درکنار هم باشیم» سهم مومنانه کانون سجادیه برای رونق سفره یلدای نیازمندان

راه اندازی پویش «درکنار هم باشیم» سهم مومنانه کانون سجادیه برای رونق سفره یلدای نیازمندان

بناگر با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل با راه اندازی پویش «درکنارهم باشیم» به دنبال رونق سفره شب یلدای نیازمندان هستند، گفت: مردم نوع دوست کمک های مومنانه خویش را به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۹۲۲۲۲ به نام مرکز نیکوکاری سجادیه واریز نمایند.
شناسه خبر : 1001329 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۵۹

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و... به صورت خودجوش و آتش باختیار درصدد رفع مشکلات مردم نیازمند هستند، گفت: بچه های این مسجد در قالب مرکز نیکوکاری سجادیه در بحث کمک به سیل زدگان، حمایت از کادر درمانی و کمک به بهبود بیماران کرونایی، تهیه و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تهیه و توزیع لوازم التحریر، ویزیت رایگان بیماران، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و... تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل افزود: اکنون نیز در اواسط پاییز و با نزدیک شدن به فصل زمستان، اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه اقدام به راه‌اندازی پویش «درکنار هم باشیم» کرده‌اند تا با مشارکت مردم و خیران، در شب یلدا خانواده های محروم را مهمان سفره هایشان کنند تا یک شب لبخند را به آنان هدیه دهند.

وی بیان کرد: بسته‌های ویژه شب یلدا به نیازمندان و خانواده هایی که با شیوع کرونا در تأمین معیشت و کسب درآمد دچار مشکل شده‌اند، تخصیص می‌یابد.

 

بناگر با بیان اینکه جهت خریداقلام شب یلدا برای خانواده های نیازمند و تحت پوشش مرکز نیکوکاری سجادیه هر سهم مهربانی 100هزار تومان تعیین شده، اذعان کرد: خیرین و مردم نوع دوست و نیک اندیش میهن عزیزمان ایران اسلامی می توانند برای پیوستن به این پویش از طریق واریز کمک های مومنانه خویش به شماره کارت6037997950092222نزد بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری سجادیه آمل اقدام نمایند.

پایان پیام/ 286