اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی توسط کانون آیت الله طالقانی
اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی توسط کانون آیت الله طالقانی

اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی توسط کانون آیت الله طالقانی

حجت الاسلام حسین زاده از اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی در راستای طرح ملی ایران قوی توسط بچه های کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی خبر داد.
شناسه خبر : 1000863 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۶

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی در راستای طرح ملی ایران قوی توسط بچه های کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی خبر داد.

 

وی اظهار داشت: این امر خیرخواهانه به همت مسجد الله،کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی و با مشارکت خیرین، هیأت امنا،انجمن اسلامی و پایگاه مقاومت مسجد صورت پذیرفت.

 

مدیر فرهنگی مسجد الله گفت:در روایت های مختلف بر اهتمام ورزیدن به امور مسلمین تأکید بسیاری شده تا جایی که ایجاد و تقویت روحیه خدمت به دیگران به عنوان یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت دینی معرفی شده است. وقتی از پیامبر بلند مرتبه اسلام درباره محبوب ترین بندگان نزد خداوند سؤال شد، ایشان فرمودند: محبوب ترین بندگان نزد خداوند، آن کسی است که سودش بیشتر به مردم برسد.

 

امام جماعت ظهرین اذعان داشت:برابر تدابیر مقام معظم رهبری و با هدف کمک به خانواده های کم درآمد و آسیب دیدگان از بیماری کرونا،فعالان کانون و مسجد در طی ۵ مرحله ۵۰۰ بسته غذایی را با رعایت کامل موارد بهداشتی تهیه و اهدا کردند. 

 

حسین زاده افزود:اقلام اهدایی شامل برنج، روغن، مرغ، رب، ماکارونی، آبلیمو، پنیر و... به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان می باشد که از این مبلغ ۱۸ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: در راستای حفظ شخصیت و آبروی نیازمندان توزیع بسته های اهدایی توسط جوانان کانون و مسجد و پایگاه به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این بزرگواران تحویل داده شد.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی به آدرس جاده مخصوص کرج کوی بیمه میدان شهید سالاری واقع گردیده است.

 

پایان پیام/ 704