جشنواره سرود «یاد شهیدان» در ایستگاه پایانی؛ برترین‌ها اوایل دی معرفی می‌شوند
جشنواره سرود «یاد شهیدان» در ایستگاه پایانی؛ برترین‌ها اوایل دی معرفی می‌شوند

جشنواره سرود «یاد شهیدان» در ایستگاه پایانی؛ برترین‌ها اوایل دی معرفی می‌شوند

سعادتی با اشاره به اتمام برگزاری جشنواره سرود «یاد شهیدان»، گفت: داوری این جشنواره هفته آتی انجام و برترین‌های آن اوایل دی ماه معرفی می‌شوند. جشنواره فیلم «طنین» نیز که از ۵ آذرماه آغاز شده تا ۲۵ بهمن ادامه دارد.
شناسه خبر : 1000577 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۵

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره روند برگزاری جشنواره سرود «یاد شهیدان»، اظهار کرد: این جشنواره با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و به مناسبت هفته بسیج برگزار شد و برگزاری آن هفته قبل به پایان رسید.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، تصریح کرد: پس از اعلام فرخوان عمومی به همه استان ها، نهایتاً گروه های سرود از 15 استان برای اجرا برگزیده شدند که طی هفت روز به اجرای سرودهای خیابانی، کاروانی و محیطی در مساجد و محله ها، معابر و چهارراه ها، حاشیه پیاده روها، پاساژها، یادمان های شهدای دفاع مقدس و قطعه شهدای گمنام و گلزارهای شهدا البته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پرداختند، اجراهایی که با استقبال بالا مواجه شد.

 

وی با بیان اینکه این اجراها در بالاترین سطح و کیفیت انجام شد، گفت: در هفته آتی داوری این جشنواره با حضور استادان بزرگ سرود انجام و اختتامیه آن اوایل دی ماه با حضور برگزیدگان با رعایت همه پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

 

سعادتی درباره جوایز پیش بینی شده برای این جشنواره بیان کرد: به گروه اول سه میلیون تومان، گروه دوم دو میلیون و 500 هزار تومان و به گروه سوم دو میلیون تومان، به بهترین تک خوان یک میلیون تومان و برای تقدیر از تک خوانی نیز هدیه 500 هزار تومانی اعطاء می شود. البته برای هر 15 گروه نیز مبلغ نقدی به عنوان ورودیه در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به رونمایی از پوستر و آیین نامه جشنواره فیلم «طنین»، بیان کرد: این جشنواره در بخش آزاد، روستا و کانون که مختص بچه های کانون است، برگزار می شود، پوستر آن رونمایی و دو سایت برای اجرای آن در نظر گرفته شده است، یکی سامانه بچه های مسجد و دیگرtaninfilm.ir  که آثار ثبت شده در هر دوی اینها، داوری می شوند.

 

سعادتی با اشاره به آغاز اجرای این جشنواره از پنجم آذرماه، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 25 بهمن ماه است و برترین ها همزمان با 18 اسفند ماه، سالروز تاسیس ستاد فهما و نیز تقدیر از برترین های طرح ملی «ایران قوی» معرفی و تجلیل می شوند.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 9