طرح ملی «ایران قوی» در کانون‌ های مساجد فارس در حال اجراست
طرح ملی «ایران قوی» در کانون‌ های مساجد فارس در حال اجراست

طرح ملی «ایران قوی» در کانون‌ های مساجد فارس در حال اجراست

امیدی با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» در کانون‌ های مساجد فارس، گفت: این طرح یکی از طرح های ابلاغی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که هم اکنون در سراسر کشور و بالطبع آن در فارس در حال اجراست.
شناسه خبر : 1000534 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۰۵

حجت الاسلام «حسین امیدی» با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» توسط کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این طرح یکی از طرح های ابلاغی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که هم اکنون در سراسر کشور و بالطبع آن در فارس در حال اجراست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان فارس می توانند با مراجعه به سامانه «بچه های مسجد» نسبت به ثبت فعالیت های کانون خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران کانون ها می توانند با ارائه فعالیت های بومی و ابتکاری خود در سامانه مذکور، ضمن کسب امتیاز به سایر کانون ها هم طرح و ایده بدهند، یادآور شد: این طرح قالب های فرهنگ، نوآوری و شبستان هنر در حال اجراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: همچنین کانون‌های مساجد می‌توانند فعالیت‌های ابتکاری و بومی خود را در این سامانه بچه‌های مسجد ثبت و امتیاز کسب کنند تا میان سایر کانون‌های فرهنگی هنری در سراسر کشور به عنوان ایده و الگو قرار گیرد و رواق های مختلفی نظیر سرود، رسانه، فیلم، کارآفرینی، نمایش و ... در طرح «ایران قوی» در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت فعالیت ها برای برخورداری از سرانه لازم است، تاکید کرد: قرآن و سیره اهل بیت (ع)، پیشرفت و امید به آینده، مقاومت و عزت ایرانی و مسجد و گام دوم انقلاباز جمله موضوع های این طرح است.

پایان پیام/ 130