طرح ملی ایران قوی گامی پیشرو در فعالیت‌های فرهنگی هنری است
طرح ملي ايران قوي گامي پيشرو در فعاليت‌هاي فرهنگي هنري است

طرح ملی ایران قوی گامی پیشرو در فعالیت‌های فرهنگی هنری است

جوروند با اشاره به اجراي طرح ملي «ايران قوي» در کانون‌هاي مساجد خوزستان گفت: اين طرح اقدامي پيشرو در راستاي تقويت فعاليت هاي فرهنگي هنري با محوريت مسجد است.
شناسه خبر : 20313 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان، محمد جوروند، با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: در این طرح طبق برنامه‌های ابلاغی ستاد کانون‌های مساجد کشور، کانون‌های مساجد می‌توانند نسبت به ثبت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد اقدام کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: همچنین کانون‌های مساجد می‌توانند فعالیت‌های ابتکاری و بومی خود را در این سامانه بچه‌های مسجد ثبت و امتیاز کسب کنند تا میان سایر کانون‌های فرهنگی هنری در سراسر کشور به عنوان ایده و الگو قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: هر کدام از فعالیت‌ها و برنامه ها در قالب شبستان‌ها و رواق‌ها طراحی شده و همگی در قالب طرح ملی ایران قوی یا فهمای 2 در ذیل سامانه بچه‌های مسجد انجام می‌شود تا کانون‌ها بتوانند همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را ثبت کرده و امتیازات لازم برای برخورداری از سرانه لازم را جهت ادامه کار به نمایش بگذارند.

 

جورند افزود: از جمله موضوعات این طرح ملی قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب، پیشرفت و امید به آینده و مقاومت و عزت ایرانی است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با وجود همه تنگناها بتوانند در طرح ایران قوی از استان‌های پیشرو در ثبت فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی هنری باشند.