برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور
برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور

برگزاری نشست های تخصصی مهدویت در راستای زمینه سازی ظهور

سهیلا بهادری گفت: یکی از برنامه های کانون فعالیت در راستای زمینه سازی ظهور است و به همین منظور سلسله نشست های تخصصی مهدویت در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1000197 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون فعالیت در راستای زمینه سازی ظهور است و به همین منظور سلسله نشست های تخصصی مهدویت در حال برگزاری است.






رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: این نشست ها پیش از شیوع کرونا به صورت حضوری بود اما اکنون با توجه به شرایط موجود از طریق مجازی برگزار می شوند.





وی بیان کرد: نشست های تخصصی مهدویت با رویکرد شناخت بیشتر و بهتر سبک زندگی و سیره امام زمان (عج)، ویژگی های یک منتظر واقعی، نشانه های ظهور و همچنین با هدف ترویج سبک زندگی مهدوی برگزار می شوند.






بهادری ابراز کرد: علاوه بر این کتاب هایی در خصوص امام زمان (عج) و مسئله ظهور تهیه کرده و برای مطالعه در اختیار نوجوانان و جوانان مسجدی روستا قرار می دهیم.






رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: برگزاری جلسات دعا و استغاثه برای ظهور، پخش بنر و بروشور با محتوای صلوات و احادیثی از امام زمان (ع) در بین اهالی روستا از دیگر برنامه های کانون در بحث مهدویت است.






وی اظهار کرد: یکی دیگر از این برنامه ها، ماشین نویسی و دیوار نویسی است که به همت بچه های مسجدی کانون در سطح روستا اجرا می شود و در این فعالیت از احادیث و متن هایی زیبایی درباره ظهور استفاده می شود.






بهادری تاکید کرد: البته در تلاش هستیم تا این طرح و برنامه ها را در سطح شهرستان های عنبرآباد و جیرفت اجرا کنیم تا گامی هر چند کوچک در زمینه ظهور آن حضرت برداریم.






رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: یکی از طرح ها و ایده های جدیدی که مد نظر داریم، طرح ساخت المان با مضمون ظهور در سطح شهر عنبرآباد است که اجرای این طرح حمایت شهردار و بخشدار این شهرستان را می طلبد.





وی در خاتمه یادآور شد: پیش از شیوع کرونا به مناسبت های مختلف با حضور نوجوانان و جوانان ویژه برنامه پیاده روی اجرا شده و پس از آن نشست های مهدویت برگزار می شد.

پایان پیام/ 586