برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون روستای اومال نکا
برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون روستای اومال نکا

برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون روستای اومال نکا

کارگر اومالی از برگزاری سوگواره یاس نبوی به همت کانون فرهنگی هنری روستای اومال نکا خبر داد و گفت: این سوگواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا و حمایت اداره کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.
شناسه خبر : 999014 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

«آمنه کارگر اومالی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی به همت کانون روستای اومال نکا با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام دخت نبی اکرم(ص) و در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: سوگواره یاس نبوی در نکا در دو بخش کودک ( 6 تا 9 سال) و نوجوانان ( 10 تا 15 سال) برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوع فاطمه یگانه دختر پیامبر، فاطمه و سبک زندگی فاطمی و عزاداری، سوگواری و ایین های مذهبی فاطمی ارسال کنند.

 

وی با اعلام اینکه بخش های سوگواره یاس نبوی نکا در بخش قصه گویی در قابل معرفی کتاب، داستان کوتاه و شعرخوانی است، خاطر نشان کرد: علاقمندان آثار خود را حداقل در 5 دقیقه و حداکثر در 10 دقیقه با معرفی خود و نام و نام خانوادگی، سن و بخش شرکت در سوگواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

کارگر اومالی گفت: برای شرکت در سوگواره یاس نبوی، افراد می توانند به آدرس الکترونیکی soog.hosein@gmail.com  و یا شماره واتس اپ 09118248471 و یا به صورت لوح فشرده دی وی دی و سی دی به آدرس پستی نکا، خیابلن انقلاب کدپستی 4841863515 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا ارسال کنند.

پایان پیام/ 175