ثبت صحیح و دقیق گزارش‌ کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد اهمیت بسزایی دارد
ثبت صحيح و دقيق گزارش‌ کانون‌ها در سامانه بچه‌هاي مسجد اهميت بسزايي دارد

ثبت صحیح و دقیق گزارش‌ کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد اهمیت بسزایی دارد

عبادي با اشاره به روند کار در سامانه بچه هاي مسجد و اهميت ثبت صحيح مستندات از فعاليت هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گفت: ارايه صحيح گزارش در سامانه بچه‌هاي مسجد اهميت بسزايي داشته و مورد تاکيد است.
شناسه خبر : 20255 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، سومین جلسه مجازی توجیهی-آموزشی-مشورتی رابطین فهما عصر دوشنبه 10 آذر با حضور «مرتضی طاهریان» معاون ساماندهی و شبکه سازی و «جواد عبادی» سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.


«جواد عبادی» طی سخنانی ضمن تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در ورود اطلاعات کامل و دقیق اطمینان حاصل کنند، اظهار کرد: به جهت انتشار اطلاعات در سامانه یعنی در صفحه اختصاصی کانون دقت نظر کانون و استان بسیار مهم است.


سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مورد مشکلات ورود به سامانه بچه‌های مسجد گفت: هنوز برخی از مدیران و اعضا در خصوص ورود به سامانه، مسلط نشدند و گاها بیشترین پرسش ها از این بخش مطرح می شود که آموزش این مسأله باید در دستور کار رابطین قرارگیرد.



عبادی در ادامه در مورد جداول ارایه شده طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مسجد گفت: در قست مدیریت کانون گزینه ای برای این طرح ملی قرار داده شده است که در صورت کلیک، مدیر می تواند لازم را درقالب جدول امتیازات رویداد ایران قوی ببیند و به صورت مستقیم وارد فرم مربوطه شود.


وی درپایان گفت: در طرح ملی ایران قوی، آموزش و توانمندسازی در دستورکار قرارگرفته و امیداست مورد استفاده کانونها قرارگیرد.



همچنین در ابتدای این نشست طاهریان ضمن گرامیداشت یاد شهید والامقام «محسن فخری زاده» اظهار کرد: ایران اگر از قوت و اقتدار در دنیا برخوردار شده و بسیاری از معادلات منطقه ای و حتی جهانی نمی تواند بدون در نظر گرفتن جایگاه ایران به وقوع برسد مرهون خون شهیدان و ارزش های متکی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


مشکلات کشور به همت همین مردم همیشه در صحنه رفع می شود


معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما افزود: باید یقین داشت باشیم که ایران و ایرانی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است البته قبول داریم که نواقص  اشکلاتی وجود دارد اما باز هم این مشکلات و این اشکالات به لطف خداوند و با همت ایران و ایرانی قابل رفع و حل است، ملت ایران گره های بزرگی به لطف خداوند باز کردند؛ موضوع جنگ را نباید موضوع ساده ای بدانیم و ببینیم، سال 1357 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در شهریور سال 1359 رسما عراق علیه ما جنگی را آغاز کرد و به لطف خداوند متعال و به همت مردم و رهبری امام راحل جانانه ایستادیم و یک وجب از خاک مان را اجازه ندادیم که به دست دشمن بیفتد، همه دنیا نیز با کم و زیاد پشت صدام بودند اما محکم ایستادیم چراکه ملت در همه عرصه ها جلو آمدند بنابراین اگر مشکلاتی هم وجود داشته باشد به وسیله همت همین مردم رفع خواهد شد.


تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اتکا به ظرفیت ها و افتخارات ملی است


وی ادامه داد: تاکید دائمی در بیانات و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این است که با اتکا به ظرفیت ها و افتخارات ملی می توانیم بسیاری از مشکلات را از پیش پا برداریم و راه شهیدان را ادامه دهیم، هرچند که از داشته های دنیا، تجربیات کشورهای دیگر استفاده می کنیم، تعاملات خود را با آنها داریم و خواهیم داشت و هیچ محدودیتی به جز مواردی که معظم‌له  ترسیم فرمودند در‌ارتباطات با دنیا وجود ندارد و ارکان نظام نیز دنباله رو همین جریان هستند، اگر پای میز مذاکره می رویم با قدرت و به نمایندگی از یک ملت بزرگ می رویم.


طاهریان گفت: به لطف سربازان رشید اسلام پاسخ این ترور داده خواهد شد، نظام نشان داده که اگر به ملت اش تعرضی شود پاسخ می دهد و زمان پاسخ و چگونگی پاسخ در اختیار مدافعان امنیت ایران اسلامی است.


لزوم درخواست صدور مجوز جدید کانون ها 


معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از رابطین هنوز درخواست صدور مجور جدید ندادند، این بخش کار سختی نیست و باید انجام شود، اگر این مجوز کسب نشود عملا تقدیرنامه و حکم مربوط به کانون ارایه نمی شود.



گفتنی است در پایان این نشست، طاهریان به معرفی کانون هایی پرداخت که در هفته جاری موفق به کسب بیشترین امتیاز در سطح کشور شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است:


استان خراسان شمالی-اسفراین- کانون فرهنگی هنری محبان زهرا(س)
استان خراسان جنوبی-بیرجند-کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا
استان خراسان جنوبی-نهبندان-کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع)
جنوب استان کرمان-کهنوج-کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع)
استان چهار محال و بختیاری-بن-کانون فرهنگی هنری خاتم نبی(ص)
استان چهار محال و بختیاری-فارسان- کانون فرهنگی هنری انصار المهدی
استان فارس-کازرون-کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور
جنوب استان کرمان-قلعه گنج-کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع)
استان چهار محال و بختیاری-شهر کرد-کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان
استان کرمانشاه-گیلان غرب-کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع)
استان خراسان جنوبی-بیرجند-کانون شهید محسن حججی
استان خوزستان-شوش-کانون سعادت
استان فارس- شیراز- کانون فرهنگی هنری شهید حسین عبداللهی 
استان یزد-کانون فرهنگی هنری غدیر