برگزاری نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا
برگزاری نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا

برگزاری نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین گفت: نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا و با هدف بزرگداشت این ایام و افزایش روشنگری و بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان برگزار شد.
شناسه خبر : 997290 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۲۴

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: هفته بسیج هفته وحدت و اتحاد در بین اقشار مختلف مردم و بسیجیان است و باید این وحدت و انسجام همچون همیشه در بین مردم باشد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا و با هدف بزرگداشت این ایام و افزایش روشنگری و بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان و آحاد مردم منطقه برگزار شد.

 

وی با اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) و «بسیج لشکر مخلص خداست» خاطر نشان کرد: بسیج در عرصه های مختلف اقدامات مثبت فراوانی انجام داده است و همواره مایه و خیر و برکت بوده اند و باید قدردان این خدمات رسانی در دوران مختلف انقلاب توسط بسیجیان بود.

چادرنشین گفت: بسیج شجره طیبه ای است که همواره منشاء خیر و برکت برای نظام و حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و انقلابی بوده است و در کانون امام علی(ع) هم برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی وروشنگری برای مقابله با ویروس کرونا با قوت اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در هفته بسیج شهرستان نکا برنامه های کانون امام علی(ع) نکا به صورت مجازی و در قالب برنامه های فرهنگی و مسابقات و روشنگری در این حوزه اجرایی می شود.

پایان پیام/ 175