توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان خراسان جنوبی آغاز شد
توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان خراسان جنوبی آغاز شد

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان خراسان جنوبی آغاز شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از آغاز توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان ۶ شهرستان «بیرجند، قاین، نهبندان، درمیان، خوسف و سربیشه » خبر داد.
شناسه خبر : 997228 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام « ابراهیم سبزه کار» ظهر امروز (۵ آذر) در مراسم آغاز هشتمین مرحله از توزیع گوشت قرمز بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و همچنین نیازمندان مناطق مختلف استان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام دستگرد بیرجند، با همکاری مؤسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم و برنامه سمت خدا، یک هزار و ۲۰۰ بسته دو کیلویی گوشت گرم گوسفندی، برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده است.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه قرار است این بسته‌های گوشت گرم با مشارکت کانون های مساجد استان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در ۶ شهرستان «بیرجند، قاین، نهبندان، درمیان، خوسف و سربیشه » توزیع شود، افزود: توزیع این بسته های گوشت از امشب آغاز می شود.

 

 

حجت الاسلام سبزه کار  بیان کرد: این طرح با هدف کمک به نیازمندان در ماه مبارک ربیع الثانی و لبیک به طرح نهضت کمک های مؤمنانه مورد تأکید مقام معظم رهبری انجام می شود.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیش از این نیز  ۱۲۰ رإس گوسفند قربانی و ۲ هزار و ۳۰۰ بسته گوشت گرم نیز به همت برنامه سمت خدا تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

پایان پیام/ 375