طرح ملی شنبه های کتاب مساجد راهکاری هوشمندانه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه می باشد
طرح ملی شنبه های کتاب مساجد راهکاری هوشمندانه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه می باشد

طرح ملی شنبه های کتاب مساجد راهکاری هوشمندانه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه می باشد

پولاد گفت: یکی از اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اجرای طرح ملی شنبه های کتاب مساجد می باشد.
شناسه خبر : 993179 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر ، علیرضا پولاد روز شنبه (24 آبان) در ویژه برنامه افتتاح طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» در بوشهر گفت: طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» در راستای ارتقای فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید اهالی مسجد و دیگر اقشار جامعه از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه ریزی و در مساجد سراسر کشور اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر اهمیت ارتقای فرهنگ مطالعه در سطح جامعه اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا کتاب و کتابخوانی به یک ارزش بالا در جامعه تبدیل شود و اجرای طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» در این خصوص اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار می باشد.

 

پولاد با تاکید بر اینکه خانواده نخستین نهاد اجتماعی می باشد بیان کرد: یکی از مهم ‌ترین روش افزایش توانمندی کودکان، کتاب خواندن می باشد و با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت حضور در خانه، خانواده ها در این ایام فرزندان خود را به مطالعه و کتابخوانی تشویق کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته کتابخوانی اظهار داشت: یکی از اقدامات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در هفته کتابخوانی توزیع بیش از 5 هزار جلد کتاب میان کتابخوانه های مساجد استان بوشهر می باشد.

 

شایان ذکر است ویژه برنامه افتتاح طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد» در بوشهر با حضور فاطمه کرم پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مظفری، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) مسجد خاتم الانبیا (ص) شهر بوشهر برگزار شد. 

 

پایان پیام/ 647