شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید
شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید

شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید

باقری گفت: شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید و اکنون طرح « شنبه های کتاب» با قوت در فضای مجازی اجرایی می شود.
شناسه خبر : 992707 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در بحث کتاب و کتابخوانی است که با قوت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: این زینبیه با دارا بودن کتاب های مفید مختلف و کتابخانه، اعضای فعال فراوانی دارد که در راستای ترویج کتابخوانی و اجرای طرح « شنبه های  کتاب» با قوت پای کار مطالعه هستند و در دوران کرونا این کار در فضای مجازی اجرایی می شود.

 

وی یادآور شد: معیارهای کتاب به عنوان یک دوست خوب و مهربان برای ماست که می توان با آن ارزش ها را حفظ و تفاهم و مهربانی را در بین جوانان نهادینه کرد.

 

باقری گفت: شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید .

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: کتاب دارای ارزش فراوان است و به عنوان یک مشاور است که جوانان در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی از کتاب کمک بگیرند و لذا می توان به عنوان دوست خوب است.

 

وی با اعلام اینکه کتاب برای برطرف کردن نیازمندی ها در کنار ماست، خاطر نشان کرد: کتاب به عنوان دوست و یار همیشگی و دائمی، بدون توقع و انتظار در کنار ماست و باید قدر این ارزش مهم و کتاب به عنوان یک دوست و یار مهربان را بدانیم.

 

باقری گفت: با مطالعه کتاب می توانیم خیر و برکات و تفاهم را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کنیم و جوانان ما در بخش‌های مختلف زندگی اجتماعی و فردی و مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، ازدواج و مسائل دینی و اعتقادی به کتاب مراجعه کنند.

 

وی در پایان با بیان اینکه کتاب میراث بزرگی برای ماست که برای تمام دوران زندگی ما برنامه مفید و ارزنده دارد، یادآور شد: باید با انتخاب کتاب خوب برای افزایش سطح فرهنگ جامعه و توسعه و رشد در بین جوانان و نوجوانان تلاش کرد.

پایان پیام/ 175