مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی ایران قوی
مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی ایران قوی

مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی ایران قوی

حجت الاسلام یارمحمدی از اجرای طرح ایران قوی در گام دوم انقلاب در بین کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح از فردا ۲۲ آبان ماه به صورت سراسری در کشور آغاز می شود.
شناسه خبر : 992217 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی از 22 آبان ماه آغاز و به مدت 90 روز در بین کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ادامه داد: این طرح که با عنوان فهمای 2 اجرا خواهد شد بیشتر در فضای مجازی است و کانون های مساجد که بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند معرفی و تقدیر می شوند.

 

وی با اشاره به پیش بینی 38 برنامه شاخص در قالب شبستان فرهنگ، شبستان هنر و شبستان نوآوری گفت:رویداد فهمای 2 درچهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول در ادامه از اجرای مرحله سوم توزیع گوشت های ارسالی از سوی موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در زنجان خبر داد و گفت: در این مرحله 1500 بسته گوشت در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

یارمحمدی افزود: توزیع گوشت های ارسالی از طریق 15 رابط کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان انجام می شود.

پایان پیام/ 73