تجلیل از خانواده شهید ماموستا ارکان قدیمی در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم
تجليل از خانواده شهيد ماموستا ارکان قديمي در پانزدهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم

تجلیل از خانواده شهید ماموستا ارکان قدیمی در پانزدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم

پانزدهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، 20 آبان با تجليل از خانواده شهيد ماموستا ارکان قديمي از شهداي ترور استان کردستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 19451 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، پانزدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم 20 آبان ماه با حضور دکتر «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوری تجلیل از خانواده شهید ماموستا ارکان قدیمی، از شهدای استان کردستان برگزار می شود.

 

بر پایه این گزارش، شهید ارکان قدیمی متولد اول فروردین سال 1362 در روستای گوشخانی بود. همان روستایی که 23 تیرماه 1397 محل شهادتش شد. او چند روز قبل از شهادت در عملیاتی همراه با نیروهای سپاه شهرستان سروآباد علیه پژاک شرکت کرده بود، به همین دلیل تروریست‌ها برای گفتن انتقام از او به محل زندگی اش حمله کردند و او را در مقابل چشمان خانواده اش به شهادت رساندند.

 

تروریست ها ساعت 3:05 بامداد روز 23 تیر با هجوم به خانه شهید ارکان قدیمی، پس از آزار و اذیت طاقت فرسا، وی را جلو دیدگان همسر و فرزندش به شهادت رساندند.

 

گفتنی است بزرگداشت نام و یاد این شهید روز سه شنبه 20 آبان ساعت 10 صبح، طی برقراری ارتباط زنده تصویری با خانواده آن شهید برگزار می‌شود.