توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر توسط کانون شهید باکری
توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر توسط کانون شهید باکری

توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر توسط کانون شهید باکری

صالح نژاد از توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی در راستای رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در روستای خیرآباد جلیل و گچساران توسط کانون فرهنگی شهید باکری خبر داد.
شناسه خبر : 990800 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۱۰

«لیلا صالح نژاد «امروز شنبه (۱۷ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: بنا بر فرموده های مقام معظم رهبری در راستای رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» و در قالب «طرح ملی راهکار» ۱۰۰۰ بسته غذایی بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در روستای خیرآباد جلیل (۴۰ کیلومتری گچساران) و در محله های فقیر نشین گچساران توسط کانون فرهنگی، هنری شهید باکری توزیع شده است.

مسئول کانون فرهنگی، هنری شهید باکری مسجد صاحب الزمان (عج)، تصریح کرد: هر بسته غدایی به ارزش ۱۲۵ هزار تومان و شامل (برنج، مرغ، گوشت قرمز (تعدادی از بسته ها)، ۲ روغن، ماکارونی، سویا، مربا، رب گوجه فرنگی، آب میوه و کیک (تعدادی از بسته ها) بوده است.

وی افزود: در شرایط سخت شیوع کرونا و وضعیت بد معیشتی مردم، مایحتاج اولیه حرف اول را می زند و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هیئت ها ی مذهبی باید با جمع آوری کمک های مردمی، خیرین و همکاری دستگاه های دولتی مربوطه سبد غذایی مورد احتیاج مردم را تهیه و به دست آنان برسانند.

صالح نژاد با بیان اینکه خانواده های زیادی هستند که از کوچکترین امکانان اولیه زندگی برخوردار نیستند، و به خاطر دارا نبودن بعضی شرایط از کمک های نهادهای حمایتی هم بی بهره هستند، اظهار کرد: درست است که همه ما به گونه ای در شرایط سختی زندگی می کنیم ولی این خانواده ها با داشتن کودکان در سن رشد و اوضاع نابسامان اجتماعی و روحی که دارند بسیار به این کمک های نه چندان زیاد محتاج هستند.

مسئول کانون فرهنگی، هنری شهید باکری، افزود: چون تا حدود زیادی با این خانواده ها در تماس هستم مشکلات آنان را به عینه شاهدم و کانون فرهنگی شهید باکری تمام سعی و تلاشش بر این است که گوش شنوا و مرهم دردی برای این عزیزان آسیب دیده باشد.

وی اظهار کرد: به همت هیئت مذهبی ابا صالح المهدی (عج) خیرآباد جلیل توانستیم با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، بسته های غذایی تهیه و بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در روستای خیرآباد جلیل و شهر گچساران، خانواده های بی بضاعت زیادی را تحت حمایت خود قرار داده و به صورت ماهانه به این خانواده ها سرکشی کرده و با هدیه بسته های معیشتی جویای احوالشان باشیم.

صالح نژاد خود را خدمتگذاری برای مستمندان دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم که خداوند به همه ما توفیق روزافزون در جهت خدمت رسانی به این مردم محروم را بدهد. و همان گونه که وظیفه شرعی و انسانی همه ما حکم می کند در فکر اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه خود چه اقوام و خویشان و دیگر همشهریان خود باشیم.

 

 


 

 

 

پایان پیام/ 630