کلاس آموزش قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد برپا شد
کلاس آموزش قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد برپا شد

کلاس آموزش قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روستای شهدای ایران آباد گفت: کلاس آموزشی قرآن کریم ویژه اعضا و فعالان این کانون با مشارکت امام جماعت مسجد برپا شد.
شناسه خبر : 990199 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس آموزشی قرآن کریم ویژه اعضا و فعالان این کانون با مشارکت امام جماعت مسجد برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روستای شهدای ایران آباد تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین اولویت های این کلاس آموزشی است.

 

وی اعلام داشت: البته شیوع این بیماری بهانه ای برای به تاخیر انداختن برنامه های دینی و قرآنی نخواهد شد و تلاش خواهیم کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی این فعالیت های آموزشی ادامه داشته باشد.

 

محرمی عنوان کرد: مفاهیم قرآن کریم توانسته جوابگوی بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه امروز باشد و با الگو گیری از این کتاب آسمانی می تواند کمبودهای خود را رفع و با توسل به آن گره از مشکلات خود بگشائیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روستای شهدای ایران آباد ادامه داد: آشنایی نوجوانان و جوانان با معارف قرآن کریم می تواند آنها را به سمت زندگی دینی و معنوی رهنمون کند و با اتکا به مفاهیم کریم زندگی سعادت مند را پشت سر بگذارند.

 

محرمی افزود: به دلیل محدودیت حضور فعالان این کانون در فضای مجازی کلاس های آموزشی به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 365