گوشت نذری بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد
گوشت نذری بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

گوشت نذری بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

نفیسی گفت: همزمان با هفدهم ربیع‌الاول اقدام به توزیع ۲۴ بسته گوشت به ارزش ۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان صومعه سرا کردیم.
شناسه خبر : 989849 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر مهربانی و امام جعفر صادق(ع) مراسم جشن و مولودی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان افزود: همچنین با همکاری پایگاه بسیج شهدای گمنام اقدام به توزیع 24 بسته گوشت 2 کیلویی به ارزش 60 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان باید بدانند که اهل بیت(ع) در دل مردم مسلمان جا دارند و به سادگی نمی‌توان این محبت و دوست داشتن را از آنها گرفت گفت: آنها به خیال خام خود تصور می‌کنند با توهین و خدشه می‌توانند مردم را از اهل بیت(ع) دور کنند اما مکتب و سیره معصومین(ع) روز به روز در اقصی نقاط جهان در حال ترویج و گسترش بوده و افراد بسیاری را به دین مبین اسلام دعوت کرده است.

 

نفیسی تصریح کرد: وظیفه مساجد و نهادهای مذهبی ترویج و گسترش مکتب اسلام ناب محمدی به نسل های جدید و فراتر از آن به مردم سایر کشورها است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه برگزاری جشن های اهل بیت (ع) نمونه ای از ترویج مکتب اسلام است.

 

 

پایان پیام/ 526