ویژه برنامه میلاد حضرت رسول(ص) در مسجد امام رضا(ع) صومعه‌سرا
ویژه برنامه میلاد حضرت رسول(ص) در مسجد امام رضا(ع) صومعه‌سرا

ویژه برنامه میلاد حضرت رسول(ص) در مسجد امام رضا(ع) صومعه‌سرا

پورمحسن گفت: همزمان با هفده ربیع الاول ویژه برنامه میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد امام رضا(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 989627 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

«سینا پورمحسن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن هفدهم ربیع‌الاول اظهار کرد: مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و شیخ الأئمه امام صادق(ع) شامگاه سه‌شنبه(13آبان) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) مسکن مهر صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری لثارات‌الحسین(ع) مسجد امام رضا(ع) مسکن مهر صومعه‌سرا افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری سخنران و سینا پورمحسن به مولودی‌خوانی می‌پردازد.

 

وی گفت: ميلاد حضرت محمد(ص) خاتم پيامبران، هنگامه‌اي ارزشمند براي تفكر بر سيره و روش ايشان است تا تمامي جهانيان در كنار يكديگر برای رسيدن به سعادت و رستگاری حقيقی بكوشند و شاهد شكوفايی اخلاق و فضيلت در دنيای كنونی باشند.

 

پورمحسن تصریح کرد: باید تلاش کنیم با اتحاد و وحدت بیشتر بین مسلمانان جهان، خواسته‌ها و امید شیاطین که همان تفرقه و نفاق در امت اسلامی است را بیش از گذشته ناامید کنیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری لثارات‌الحسین(ع) مسجد امام رضا(ع) مسکن مهر صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اگر ما به چارچوب‌های اسلامی و سنت نبوی عمل کنیم، روابط بین خودمان مستحکم‌تر شده و وحدت میان ما اینگونه ایجاد می‌شود و پیشرفت امت اسلامی نیز در گرو همین وحدت و عمل به آموزه‌های اسلامی و دینی است.

 

پایان پیام/ 526