فعالیت کانون‌های مساجد با محور ۴۰ برنامه طرح ملی «ایران قوی»
فعالیت کانون‌های مساجد با محور ۴۰ برنامه طرح ملی «ایران قوی»

فعالیت کانون‌های مساجد با محور ۴۰ برنامه طرح ملی «ایران قوی»

سعادتی با اشاره به برگزاری نشست دبیران مناطق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: در این نشست بر فعالیت کانون‌ها در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در قالب ۴۰ برنامه ذیل طرح ملی ایران قوی تاکید شد.
شناسه خبر : 989443 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۰۷

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری نشست مجازی دبیران مناطق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار کرد: در این نشست به کیفیت اجرای طرح ملی «ایران قوی» در شش ماهه دوم سال جاری در سه شبستان و 12 رواق و در قالب 40 برنامه تخصصی اشاره شد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: این طرح به تناسب تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه ما باید ملت، دولت، مجلس و نهایتاً ایران قوی داشته باشیم و به منظور احیاء و تقویت کارکردهای مساجد و کانون های فرهنگی هنری در تحقق ایران قوی، در حال اجرا است و تا ولادت باسعادت حضرت زهرای مرضیه(س) ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: برای هر کانون فرهنگی هنری 40 فعالیت و 20 هزار امتیاز به منظور شرکت در این طرح در نظر گرفته شده و به میزان مشارکت اعضاء و فعالان و نیز کیفیت و سطح فعالیت آنها، امتیاز این طرح به آنها اختصاص می یابد.

 

سعادتی در پایان خاطرنشان کرد: در تدوین و طراحی طرح ملی «ایران قوی»، 12 استان به طور مستقیم و دیگر استان ها به صورت غیرمستقیم و نیز نزدیک به 50 کانون برتر نخستین رویداد ملی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران)، مشارکت کرده اند تا فعالیت کانون ها در سه شبستان «فرهنگ»، «هنر» و «نوآوری» انجام شود.

 

 

پایان پیام/ 9