توزیع۹۷ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان دنا
توزیع۹۷ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان دنا

توزیع۹۷ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان دنا

۹۷ بسته حمایتی و معیشتی به همت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و امور مساجد شهرستان دنا بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
شناسه خبر : 989268 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «فرهاد ناصری» امروز (12 آبان) در این زمینه، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر مودت و رحمت (ص) و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، اجرای طرح «مواسات و همدلی مومنانه» اقدامی خداپسندانه، کمکی به قشر محروم جامعه و کاستن گوشه ای از آلام و گرفتاری این گروه از جامعه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت: به همت ستاد کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و امور مساجد شهرستان دنا، 97 بسته حمایتی بین نیازمندان شهرستان تقسیم شد.

 

ناصری حمایت همه نهادها و سازمانها و افراد خیر در این شرایط سخت با توجه به بیماری کرونا که عرصه را بر مردم و به ویژه قشر ضعیف سخت کرده، موثر دانست .

 

وی از ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و خیرین حمایت کننده تشکر کرد و گفت: رزمایش های همدلانه در جامعه اسلامی و در شرایط سخت که قشر ضعیف آسیب پذیرتر هستند، باعث می شود که نیازمندان فراموش نشوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت: این رزمایش ها اوج همدلی و همبستگی را در جامعه به منصه ظهور می رساند و رضایت خداوند، اهل بیت پیامبر اسلام را که تاکید بسیار در دستگیری مستمندان را دارند، به همراه خواهد داشت

 

«عبدالحسین کوثری راد» رابط ستاد کانون های مساجد در شهرستان دنا هم گفت: در این تقسیم بندی 9 کانون شهرستان را تحت پوشش حمایتی برای توزیع این بسته ها در نظر گرفتیم که در مرحله بعد تعداد دیگری از کانونها را پوشش خواهیم داد.

پایان پیام/ 82