هزار بسته گوشت قربانی بین کانون‌های مساجد گیلان توزیع می شود
هزار بسته گوشت قربانی بین کانون‌های مساجد گیلان توزیع می شود

هزار بسته گوشت قربانی بین کانون‌های مساجد گیلان توزیع می شود

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از آغاز توزیع هزار بسته گوشتی قربانی بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان همزمان با هفته وحدت خبرداد.
شناسه خبر : 989283 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به هفته وحدت و لزوم گرامیداشت این ایام از برگزاری برنامه‌های مختلف در کانون‌های مساجد گیلان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در کمک به همنوعان و آسیب‌دیدگان از کرونا ویروس نهضت تعاون و همدلی در کانون‌های مساجد گیلان ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در قالب این رزمایش بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود افزود: با مشارکت کانون های مساجد استان گیلان و کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا، مرحله دوم توزیع بسته‌های گوشت نذری بین نیازمندان این استان آغاز شد.

 

وی ادامه داد: از امروز(دوشنبه، ۱۲ آبان) یک هزار بسته گوشت قربانی بین ۵۰ کانون فرهنگی هنری رابط استان در راستای امیدآفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط شیوع ویروس کرونا در گیلان توزیع می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد ارزش وزنی این بسته‌های گوشت در قالب طرح قربانی ربیع‌الاول را یک تن و نیم اعلام کرد و اظهارداشت: توزیع بسته‌های گوشت  همزمان با هفته وحدت در هر شهرستان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری رابط آن شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

به گفته وی حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌‌آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای این طرح است.

 

رضوانی‌نژادبا بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری بین کانون‌های مساجد استان توزیع شد خاطرنشان ساخت: جهاد ادامه دارد واعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با شناسایی افراد نیازمند و اسیب‌دیده از کرونا به وظیفه خود در کمک به همنوع عمل می‌کنند.

پایان پیام/ 84