بررسی فعالیت ستادهای استانی فهما در نشست شورای معاونین ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور
بررسي فعاليت ستادهاي استاني فهما در نشست شوراي معاونين ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور
به صورت هفتگی؛

بررسی فعالیت ستادهای استانی فهما در نشست شورای معاونین ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور

براتي از بررسي هفتگي فعاليت‌ها و بعضا مشکلات ستادهاي استاني فهما ذيل برگزاري نشست شوراي معاونين ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور خبر داد.
شناسه خبر : 18079 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۸

«حسین براتی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به مباحث طرح شده در جلسه شورای معاونین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پیرامون فعالیت های کانون های فهما در سطح استان ها گفت: با موافقت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، جلسات هفتگی این شورا با حضور مجازی یکی از استان‌های کشور برگزار شده و طی آن فعالیت های ابلاغ شده از سوی ستاد مرکز به استان و همچنین فعالیت های ابتکاری استان بررسی می شود.



مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: موضوع اصلی مباحثی که در شورا مطرح می شود چگونگی وضعیت استان در سامانه بچه های مسجد و نوع تعامل و کارکردهای کانون های فهما در سطح استان بوده و تاکنون نیز پنج استان جلسه داشتند.



وی افزود: با توجه به روند کسب امتیاز در سامانه فهما، نخستین جلسات شورای معاونین با حضور مجازی استان هایی همراه بود  که به هر دلیل از امتیاز کمتری برخوردار بودند تا از این رهگذر مشکلات و موانع پیش روی آنها بررسی شود تا در کمترین زمان ممکن استان خودش را بروزرسانی کرده و بدین ترتیب رقابت سالم و با نشاطی در این شرایط کرونایی فراهم شود.


براتی در پایان اظهار کرد: تقویت اندیشه دینی نسل جوان و تربیت نسل مسجدی از جمله اهداف ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است، چراکه تحقق تمدن نوین اسلامی در گرو رشد و اعتلای اندیشه جوانانی است که با دغدغه دینی و فرهنگی این مرز و بوم  پرورش‌ یافته اند.