برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج در شب میلاد رسول اکرم (ص)
برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج در شب میلاد رسول اکرم (ص)

برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج در شب میلاد رسول اکرم (ص)

حجت الاسلام موسی سالاری گفت: هم زمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج مسجدی با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.
شناسه خبر : 988961 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۲

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج مسجدی با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق درسته روستای توکل آباد کهنوج افزود: این جشن با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به آغاز زندگی مشترک این زوج ها برگزار می شود.




وی بیان کرد: جشن ازدواج آسان زوج های بی بضاعت به همت موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی، کانون فرهنگی هنری شهید درسته و با مشارکت دفتر امام جمعه، فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی (ره) سپاه و نیروی انتظامی شهرستان کهنوج و نیز ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار می شود.




حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: از ۴۰ زوج بی بضاعت، ۱۳ زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند که جهیزیه آنها توسط این نهاد تامین شده است و از سوی موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی به سایر زوجین کمک جهیزیه اهدا می شود.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق درسته روستای توکل آباد کهنوج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، اجرای طرح اطعام نیازمندان است که در همین راستا تعداد ۵۰ سبد غذایی تهیه و در بین این خانوارها توزیع شد.





وی ادامه داد: همچنین طرح توزیع نان رایگان در قالب طرح نان مهربانی اجرا شد که به همین منظور تعداد ۵۰۰ قرص نان درب منازل نیازمندان تحویل شده و علاوه بر این نیز ۲۰۰ کیسه آرد در بین نیازمندان توزیع شد.



حجت الاسلام سالاری در خاتمه تاکید کرد: عمده برنامه های هفته وحدت در راستای لبیک به ندای رهبری مبنی بر کمک مومنانه، حول محور کمک به نیازمندان اجرا شد.

پایان پیام/ 586