مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در پویش بین المللی پیامبر رحمت
مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در پویش بین المللی پیامبر رحمت

مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در پویش بین المللی پیامبر رحمت

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به برگزاری پویش بین المللی پیامبر رحمت به مناسبت هفته وحدت گفت: این پویش در بستر فضای مجازی و توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.
شناسه خبر : 988879 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام، پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با یادآوری اینکه این پویش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و به صورت بین المللی برگزار می شود، گفت: بچه های مساجد استان زنجان در این پویش مشارکت حداکثری خواهند داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند یک حدیث گهربار از پیامبر اعظم (ص) را نوشته و با آن عکس گرفته و با درج هشتک #پیامبر رحمت، آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

 

این مقام مسئول هدف از اجرای این پویش را ترویج سیره عملی پیامبرگرامی اسلام در جامعه عنوان کرد و گفت: شرکت در این پویش فرصت مناسبی برای عرض ارادات به پیامبر مهربانی هاست.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در پایان از تمام اصحاب مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برای شرکت در این پویش دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 693