پخش مولودی از گلدسته های مساجد گیلان در هفته وحدت
پخش مولودی از گلدسته های مساجد گیلان در هفته وحدت

پخش مولودی از گلدسته های مساجد گیلان در هفته وحدت

حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از پخش مولودی از گلدسته های مساجد گیلان در هفته وحدت خبر داد و گفت: جشن وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون‌های مساجد سراسر گیلان برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 987643 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» امروز(چهارشنبه، ۷ آبان) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک هفته وحدت و لزوم گرامیداشت این ایام گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ترفندها و توطئه‌های مختلف درصدد ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف کشور هستند که نقشه‌های آنان با هوشیاری و وحدت مردم شکست خورده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در شهرستان‌های غرب گیلان شیعه و سنی با وحدت و همدلی برادرانه کنار هم زندگی می‌کنند افزود: برنامه‌های گرامیداشت این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد گیلان به‌ویژه مساجد شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و آستارا برگزار می‌شود.

 

وی پخش مداحی و مولودی‌خوانی از مأذنه‌های مساجد را از اهم این برنامه‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: جشن وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون‌های مساجد سراسر گیلان برگزار می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد آذین‌بندی مساجد و محلات، اجرای طرح تلاوت نور و تلاوت سوره محمد(ص) و هدیه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، انتشار بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره شخصیت پیامبر(ص) و هفته وحدت در شبکه‌های اجتماعی و تولید متن، دل نوشته، عکس، نقاشی، شعر و... در قالب پویش # ما - امت - رسول الله- هستیم را از دیگر برنامه‌های این ایام در کانون‌های مساجد با بهره‌گیری از فضای مجازی عنوان کرد.

 

وی از برگزاری نشست سیاسی و سخنرانی در مساجد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد و اعلام کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تهیه  لوازم تحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و توزیع آن در 13 آبان روز دانش‌آموز، برگزاری سه‌شنبه های تکریم، نصب بنر و پرده، برگزاری سرود خیابانی، اهداء خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای آسیب‌دیدگان کرونائی، مسابقه حفظ سوره‌های کوتاه برای خردسالان و نونهالان، مسابقه نقاشی، مسابقه دارت، مسابقه طناب‌کشی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در کانون‌های مساجد استان است.

        

پایان پیام/ 84