اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه آغاز امامت امام زمان (عج)
اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه آغاز امامت امام زمان (عج)

اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه آغاز امامت امام زمان (عج)

یونس میجانی گفت: به مناسبت بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج)، مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه گروه سنی نوجوان برگزار می شود.
شناسه خبر : 986733 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۲

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج)، مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه گروه سنی نوجوان برگزار می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: این مسابقه با همکاری مقر کتاب مهدی یاوران مسجد جامع جیرفت برگزار می شود و در همین راستا تعداد ۱۰۰ جلد کتاب سعید، ۵۰ جلد کتاب امام من و ۵۰ جلد نیز کتاب حاج قاسم  نوشته نرجس شکوریان فرد در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.



وی با بیان این مطلب که مسابقه مجازی کتابخوانی از امروز شروع شده و تا ۲۰ آبان سال جاری ادامه دارد، ابراز کرد: نوجوانان علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند به ایستگاه صلواتی کانون امام علی (ع) که درب مسجد راه اندازی شده است مراجعه کرده و یکی از این ۳ کتاب را به صورت رایگان دریافت کنند.



میجانی بیان کرد: مسابقه از کتاب های سعید و امام من ویژه آغاز امامت امام زمان (عج) و مسابقه کتاب حاج قاسم نیز به مناسبت ۱۳ آبان در نظر گرفته شده است.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اضافه کرد: نوجوانان پس از دریافت کتاب و مطالعه آن می بایست به پرسش نامه ای که در این کتاب ها قرار داده شده جواب دهند و سپس تصویری از آن را به شماره موبایل ۰۹۱۳۶۷۸۴۷۲۰ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.



وی اظهار کرد: علاوه بر این قرار است در لبیک به فرمایش رهبری مبنی بر ورود نیروهای مخلص و جوانان مومن به عرصه مبارزه با بیماری کرونا، با همکاری مرکز نیکوکاری و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) تعداد ۵۰۰ ماسک تهیه شده که در این ایستگاه صلواتی توزیع می شود.



میجانی ادامه داد: همچنین در نظر داریم با کمک بانوان مسجدی کارگاه تولید ماسک را مجددا راه اندازی کرده و مواد ضدعفونی کننده نیز تهیه کرده و با مشارکت بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) معابر عمومی را ضدعفونی کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) برگزاری جشن ویژه نمازگزاران همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است که در همین راستا فضای فیزیکی مسجد و محله متناسب با این جشن آذین بندی شد.

پایان پیام/ 586