همدلی با بیماران کرونایی و کمک رسانی به نیازمندان از سوی مسجد امام محمدباقر(ع)
همدلی با بیماران کرونایی و کمک رسانی به نیازمندان از سوی مسجد امام محمدباقر(ع)

همدلی با بیماران کرونایی و کمک رسانی به نیازمندان از سوی مسجد امام محمدباقر(ع)

قدیمی با اشاره به استمرار کمک های مومنانه مسجد امام محمدباقر(ع) به مناسبت ماه ربیع الاول گفت: همدلی ازبیماران کرونایی وتوزیع بسته های معیشتی به این مناسبت از سوی فعالین این مسجد انجام خواهد شد.
شناسه خبر : 986690 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

«ابوالفضل قدیمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از استمرار کمک های مومنانه مسجد امام محمدباقر(ع) واقع در دهکده المپیک، شهرک صدرا به مناسبت ماه ربیع الاول خبر داد و اظهار کرد:  قرار است 50 بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شود، که این سبد معیشتی به ارزش هر بسته آن 250 هزار تومان است.

 

عضو هیئت امنای مسجد امام محمدباقر(ع) واقع در (میدان المپیک شهرک صدرا) بیان کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج ده کیلویی، روغن خوراکی دو بطری،عسل، کنسروتن ماهی، کشمش نیم کیلو، ماسک بهداشتی است. همچنین به دلیل تشدید بحران کرونا اگرچه نماز جماعت در مسجد برگزار نمی شود، اما با توجه به اینکه در مسجد باز است و نمازگزاران برای اقامه نماز فرادا حضور می یابند، ضدعفونی مرتب مسجد و سرویس های بهداشتی انجام می شود.

 

قدیمی افزود: همدلی با افراد محلی مبتلا به ویروس کرونا نیز انجام خواهد شد و پخش سخنرانیها و عزاداری ها به صورت لایو از صفحه اختصاصی مسجد به نشانیsadramosque به منظور بهره مندی مومنین از برنامه ها در منزل صورت می گیرد.

 

وی به فعالیت های این مسجد از زمان شیوع بحران کرونا تاکنون اشاره کرد وگفت:برپایی ایستگاه «نذر سلامت» به منظور توزیع مایع ضدعفونی سطوح،تهیه غذای گرم،دوخت ماسک در مسجد توسط خواهران و توزیع در میان نیازمندان، توزیع محلول رایگان ضدعفونی کننده دست،تهیه آبمیوه برای بیمارستان ها و کادر درمانی و دوخت گان برای پرستاران بیمارستان ها بخشی از خدمات مسجد امام محمدباقر(ع) شهرک صدرا است.

 

عضو هیئت امنای مسجد امام محمدباقر(ع) واقع در (میدان المپیک شهرک صدرا) با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای این مسجد قبل از بحران کرونا توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بوده است، تصریح کرد: برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم(یادواره شهید قاسم سلیمانی) در این مسجد در بهمن ماه  گذشته در رشته های حفظ پنج جزء اول یا جزء ۳۰ قرآن کریم و مفاهیم جزء سی براساس کتاب تفسیر قرآن تألیف ابوالفضل بهرامپور، ویژه برادران وخواهران برگزارشد و پس از پایان رقابت‌ها و اعلام نتایج به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

 

 

 

پایان پیام/ 40