اجرای طرح اطعام نیازمندان به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع)
اجرای طرح اطعام نیازمندان به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع)

اجرای طرح اطعام نیازمندان به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از برنامه های سالروز شهادت این امام حسن عسکری (ع)، اجرای طرح اطعام نیازمندان است در همین راستا به همت بچه های مسجدی گروه جهادی شهید باکری و با مشارکت گروه های جهادی در شهرستان های قلعه گنج و رودبار جنوب اجرا می شود.
شناسه خبر : 986410 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۰

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: امشب هم زمان با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: با توجه به شیوع کرونا این مراسم با حداکثر زمان ۲ ساعت، در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت این امام بزرگوار، اجرای طرح اطعام نیازمندان است در همین راستا به همت بچه های مسجدی گروه جهادی شهید باکری و همچنین با مشارکت گروه های جهادی در شهرستان های قلعه گنج و رودبار جنوب غذای نذری پخت و بسته بندی شده و سپس در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


حجت الاسلام خاوری با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، ابراز کرد: قرار است با کمک بچه های مسجدی کانون شهید باکری و طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب کاروان شادی راه اندازی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: این کاروان شادی در ۲ روز متوالی به روستاهای مناطق محروم رودبار جنوب می رود و برای مردم جشن برگزار می کند.


وی اظهار کرد: از ویژه برنامه های این کاروان شادی برگزاری مجلس سخنرانی با موضوع مهدویت و ویژگی های یک منتظر واقعی، اجرای مولودی و همچنین برگزاری مسابقه های فرهنگی است.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: علاوه بر این نیز از طریق فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب و عکس نوشته هایی با موضوع معرفی سبک زندگی و سیره امام زمان (عج) می کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، آذین بندی و چراغانی مسجد و محله است که با کمک بچه های مسجدی کانون انجام می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این ویژه برنامه ها بتوانیم به ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه کمک کنیم.

پایان پیام/ 586