برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر
برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر

برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر

زارعی گفت: ایستگاه صلواتی توزیع ماسک رایگان و گرفتن فشار خون، به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در مصلای بهشهر برپا شد.
شناسه خبر : 983784 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۳۶

« علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: بزرگداشت شعائر دینی و تلاش برای زنده نگه داشتن ارزش ها و آرمان های دین و انقلاب از اهداف مهمی است که در کانون های مساجد مورد توجه است.

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول افزود: آموزه های دینی و الهی منش و رفتار اهل بیت(ع) الگو حقیقی و راهنمای اصلی در زندگی است و کانون های مساجد تلاش برای بزرگداشت نام و یاد شهدا و پاسداشت شهادت اهل بیت(ع) را در طول سال در دستور کار دارند و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در طول سال برگزار می کند.

وی یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی در آخرماه صفر به همت کانون شهدای روستای سمچول، با توزیع ماسک رایگان و گرفتن فشار خون از نمازگزاران به یاد شهیدان نورالله نقدعلی و شعبان زارعی از شهدای روستای سمچول برگزار شد.

زارعی گفت: ایستگاه صلواتی به همت کانون شهدای روستای سمچول بهشهر همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)  و با مشارکت هلال احمر و سپاه بهشهر در مصلای بهشهر برپا شد.

وی در پایان با تاکید بر نهادینه کردن باورهای دینی و ارزشی در بین آحاد مردم، یادآور شد:  کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد روستای سمچول بهشهر تلاش دارد تا با استفاده از توان روحانیت کانون در جهت تعالی و رشد باورهای ایمانی در برهه های مختلف فعالیت های موثری را داشته باشد.

پایان پیام/ 175