پیام تسلیت رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت درگذشت علیرضا فتحی‌پور
پيام تسليت رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به مناسبت درگذشت عليرضا فتحي‌پور

پیام تسلیت رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت درگذشت علیرضا فتحی‌پور

در پي درگذشت عليرضا فتحي‌پور، سردبير اسبق خبرگزاري شبستان، فعال قرآني و رسانه‌اي، حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر ارزاني پيام تسليتي صادر کرد.
شناسه خبر : 17567 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در پی درگذشت «علیرضا فتحی‌پور» سردبیر اسبق خبرگزاری شبستان، مدیرگروه علوم قرآنی رادیو قرآن و مجری کاشناس برنامه‌های مذهبی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور پیام تسلیتی خطاب به «علی بخشی‌زاده» معاون صدای جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

 

جناب آقای بخشی‌زاده

 

معاون محترم صدای جمهوری اسلامی ایران

 

«انا لله و انا الیه راجعون»

 

بار دیگر، جامعه قرآنی در غم فقدان یکی از چهره‌های درخشان قرآنی کشور به سوگ نشست و این بار قاری و پژوهشگر ممتاز و آراسته به اخلاق قرآنی، کشورمان جناب آقای مهندس علیرضا فتحی پور از میان ما پرکشید.

 

 

ایشان پژوهشگری فرزانه در مباحث قرآنی و مسلط به علوم روز بودند، کلام نافذ ایشان با لحن شیوا و صدایی خوش در بیان تفسیر آیات الهی هیچگاه از ذهن مخاطبان رسانه ملی پاک نخواهد شد.

 

 

مهندس فتحی پور در دوران تصدی خویش به عنوان سردبیر خبرگزاری شبستان نیز از هیچ تلاشی برای شناساندن جایگاه مسجد و معرفی معارف ناب اسلامی فروگذاری نکرد و عمر نورانی خود را در خدمت به قرآن و نشر و گسترش کلام وحی صرف کرد.

 

 

اینجانب ضایعه درگذشت ایشان را به جنابعالی، جامعه قرآنی کشور، خانواده محترمشان و همکاران ایشان در رادیو قرآن تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان و خصوصاً فرزندان داغدارش آرزوی صبر و اجر از درگاه ایزد متعال دارم.