منویات رهبر معظم انقلاب فصل نوینی از فعالیت کانون های مساجد را رقم زد
منویات رهبر معظم انقلاب فصل نوینی از فعالیت کانون های مساجد را رقم زد

منویات رهبر معظم انقلاب فصل نوینی از فعالیت کانون های مساجد را رقم زد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: منویات رهبر معظم انقلاب در ۱۹ مهرماه ۱۳۹۱ فصل نوینی از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و هنری را در کانون های مساجد رقم زد.
شناسه خبر : 981388 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۵

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: منویات رهبر معظم انقلاب در 19 مهرماه 1391 فصل نوینی از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و هنری را در کانون های مساجد رقم زد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: جمله کلیدی مقام معظم رهبری با عنوان «خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلام معرفت و استدلال کنید بعد به این کانون های فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوان ها باشید» همچنان در کانون های مساجد استان به عنوان سرلوحه کارها پیگیری می شود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: همکاری توامان فعالان فرهنگی مساجد با بسیج از دیگر تاکید های است که موجب افزایش همدلی و همراهی کانون های مساجد با مجموعه بسیج در مساجد گردید.

 

سقاء بیان کرد: همیشه رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف مورد توجه فعالان فرهنگی کانون های مساجد قرار می گیرد و تلاش می کنند تا کارهای فرهنگی خود را بر مدار این سخنان برنامه ریزی و اجرا کنند.

 

وی یادآور شد: اخلاص و کارآمدی و استفاده از شیوه های نوین در فعالیت های فرهنگی هنری از مهمترین رسالت های کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: هم اکنون بیش از 580 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اردبیل فعال هستند که از این تعداد حدود 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: سال گذشته با همکاری فعالان کانون های مساجد استان توانستیم در رتبه بندی کانون های مساجد با عنوان «فهما» رتبه دوم کشور را کسب کنیم.

پایان پیام/ 365