لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای بزرگداشت اربعین
لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای بزرگداشت اربعین

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای بزرگداشت اربعین

قلندری بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای بزرگداشت اربعین تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد دارای ظرفیت بالای اجتماعی و فرهنگی برای بزرگداشت شعائر دینی هستند.
شناسه خبر : 979988 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۵۸

«عقیل قلندری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای اعتبار اجتماعی فراوان هستند و نمی توان از این ظرفیت به راحتی گذشت و لذا می توان با استفاده از آن برای بزرگداشت شعائر دینی تلاش کرد.

 

مدیر مسئول کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با بیان اینکه بچه مسجدی ها، نیروهای پرتوان و پا به کار برای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی هستند، افزود: تلاش برای جذاب سازی برنامه های اربعین با توجه به شرایط کرونایی امروز از برنامه های مهم ماست.

 

وی افزود: تلاش داریم تا در بزرگداشت اربعین اقدامات و برنامه های اثربخشی ارائه کنیم و برای این مهم از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

 

قلندری بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بزرگداشت اربعین تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد دارای ظرفیت بالای اجتماعی و فرهنگی برای بزرگداشت شعائر دینی هستند.

 

وی با اشاره به اقدامات کانون های فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در دوران کرونا و به خصوص در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، یادآور شد: در دوران اربعین هم در کنار برنامه های مختلف فرهنگی و فعالیت های فضای مجازی، تلاش داریم تا کمک مومنانه از اولویت برنامه های ما باشد.

 

مدیر مسئول کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در پایان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از بدو فعالیت خود فعالیت های اثربخش فراوانی را به جامعه ارائه دادند و قطعا" اکنون هم در دوران اربعین فعالیت ارزنده و اثربخشی ارائه می کنند.

پایان پیام/ 175