برگزاری کلاس های آموزش رایانه در کانون مطلع الفجر
برگزاری کلاس های آموزش رایانه در کانون مطلع الفجر

برگزاری کلاس های آموزش رایانه در کانون مطلع الفجر

ابراهیمیان از برگزاری کلاس های آموزش رایانه در کانون مطلع الفجر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
شناسه خبر : 979692 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

امیر ابراهیمیان مدیر کانون فرهنگی هنری مطلع الفجر در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری کلاس های آموزش رایانه با رعایت پروتکل های بهداشتیخبر داد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مطلع الفجر اظهار داشت: این کانون برای ارتقا سطح دانش رایانه ای کانون اقدام به برگزاری کلاس های رایانه ای و آموزش هفت گانه رایانه نمود که باعث استقبال اعضا کانون گردید.  

 

 

 

ابراهیمیان گفت: این کلاس ها در سه سطح مقدمات رایانه ، نرم افزار و برنامه های جانبی رایانه در حال برگزاری است که هر کدام از این کلاس ها با 30 % تخفیف برگزار می شوند .

 

 

 

وی بیان کرد: این کلاس ها برای اعضا کانون و عموم جامعه ضروری است و این آموزش ها باعث بالا بردن سطح علمی و در آینده برای اشتغال زایی و کسب درآمد اهمیت فراوانی دارد.

 

 

 

ایشان ابراز داشت:  در کنار آموزش های رایانه ای این کانون در نظر دارد یک آموزش در خصوص آسیب های این عرصه برای آموزش دیدگان برگزار نماید تا خوبی های و بدی های رایانه را به اطلاع رسانی نماید  

 

 

 

 

ابراهیمیان در پایان اظهار کرد: آموزش های رایانه ای در روز های فرد در این کانون برقرار است و برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام به کانون مطلع الفجر مراجعه نمایند .  

پایان پیام/ 704