طرح احسان تلاوت قرآن کریم ویژه اربعین در کانون های مساجد اجرا می شود
طرح احسان تلاوت قرآن کریم ویژه اربعین در کانون های مساجد اجرا می شود

طرح احسان تلاوت قرآن کریم ویژه اربعین در کانون های مساجد اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از اجرای طرح احسان تلاوت قرآن کریم ویژه اربعین در کانون های مساجد استان اردبیل همزمان با سراسر کشور خبر داد.
شناسه خبر : 978428 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح احسان تلاوت قرآن کریم ویژه اربعین در کانون های مساجد استان اردبیل همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح از هفتم تا هفدهم مهرماه سال جاری با هدف نشر معارف قرآن کریم و تکریم شهدای کربلا برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری پیاده روی اربعین حسینی این برنامه قرآنی برای فعالان کانون های مساجد سراسر کشور طرح ریزی و اجرا می شود.

 

سقاء افزود: این طرح با شعار «حسین سفینه النجاه» برگزار می شود و هدف این طرح هدیه تلاوت قرآن کریم به روح مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش است.

 

وی یادآور شد: در این طرح قرآنی از خدمات و رشادت های سرداران مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نیز تکریم خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: علاقمندان برای مشارکت در این طرح می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی bachehaymasjed.ir در این طرح ثبت نام کنند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: به قید قرعه به افراد شرکت کننده در این طرح جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 365