توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند
توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند

نرماورد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت، گفت: امروز نیز بیش از ۴۰۰ بسته مواد غذایی بین افراد نیازمند توزیع شد.
شناسه خبر : 977805 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۴۱

«حسن نرماورد» با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری خضرا از ابتدای شیوع کرونا فعالیت های خوبی در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه انجام داده، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از نیازمندان خط مشی فعالیت های خیرخواهانه این کانون فرهنگی و هنری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری خضرا مادوان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه تاکنون این کانون ضدعفونی معابر، توزیع بسته های بهداشتی و همچنین بسته های معیشتی را در دستور کار قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت، ادامه داد: امروز نیز بیش از 400 بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع شد.

 

نرماورد با بیان اینکه این بسته ها شامل رب گوجه فرنگی، برنج، گوشت قرمز، نمک و روغن مایع است، یادآور شد: فعالان این کانون و همچنین بنیاد خیریه علوی مشارکت بسیار خوبی در این اقدام های خداپسندانه داشته اند.

پایان پیام/ 82