سطح کیفی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی بسیار بالاست
سطح کیفی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی بسیار بالاست

سطح کیفی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی بسیار بالاست

عبادی با اشاره به اینکه سطح کیفی چهاردهمین دوره آ‌یین نوگلان حسینی بالا است، گفت: من چند کلیپ به این مسابقات فرستادم که الحمدالله حد نصاب لازم را از سوی داوران کسب کردم و به یاری خدا و اهل بیت (ع) به مرحله نهایی مسابقات راه یافتم.
شناسه خبر : 977702 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۱

«مهدی عبادی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه 16 دانش آموز پایه یازدهم تحصیلی از شهرستان مراغه در چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی شرکت کرده است، اظهار کرد: من چند کلیپ به این مسابقات فرستادم که الحمدالله حد نصاب لازم را از سوی داوران کسب کردم و به یاری خدا و اهل بیت (ع) به مرحله نهایی مسابقات راه یافتم.

 

 

این مداح دانش آموز افزود: من کلیپ هایی برای سیزدهمین دوره آیین نوگلان حسینی فرستادم که به خاطر کیفیت پایین آنها پذیرفته نشد اما الحمدالله با استفاده از راهنمایی اساتیدی همچون شهروز حبیبی و علیرضا اسفندیاری و حمایت پدر و مادرم و البته عنایت حضرت سیدالشهداء(ع) موفق به حضور در مرحله نهایی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی شدم.

 

وی اضافه کرد: سبک مداحی من تقلیدی از سبک اساتیدی همچون مرحوم محمد باقر منصوری اردبیلی، علیرضا اسفندیاری و شهروز حبیبی است و از اشعاری همچون استاد کلامی زنجانی و کریمی مراغه ای استفاده می کنم و بیشتر در دستگاه های بیات ترک و سه گاه مداحی می کنم.

 

عبادی در ادامه با بیان اینکه مرحله راستی آزمایی و مرحله نهایی چهاردهمین دوره نوگلان حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله اجتماعی برگزار شد و دست اندرکاران این مسابقات به ویژه در فرهنگسرای اندیشه همکاری های لازم را برای برگزاری مسابقات داشتند و امکانات لازم را در اختیار ما قرار دادند، گفت: ما از راهنمایی اساتید مداحی کشور به ویژه استاد حاج محمود طاهری استفاده می کنیم.

 

وی در ادامه به برگزاری مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)و شهدای نهضت کربلا در شهرستان مراغه توضیح داد: مردم مراغه عاشق اهل بیت (ع) هستند و امسال نیز مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار کردند.

 

یادآور می شود، چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد و از شنبه پنجم مهر ماه مرحله نهایی این دوره از مسابقات در فرهنگسرای اندیشه آغاز شد.

 

 

پایان پیام/ 397