چهاردهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود/تجلیل از خانواده سردار شهید شعبان نصیری
چهاردهمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار مي‌شود/تجليل از خانواده سردار شهيد شعبان نصيري
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

چهاردهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود/تجلیل از خانواده سردار شهید شعبان نصیری

چهاردهمين هفته از برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از محل باغ موزه دفاع مقدس و ارتباط زنده با خانواده سردار شهيد شعبان نصيري در استان البرز برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 16853 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، چهاردهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم، صبح امروز 8 مهر با حضور دکتر «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمدمهدی احمدی» مدیر کل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، «محمدرضا سوقندی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.



در سه شنبه تکریم این هفته، طی برقراری ارتباط زنده تصویری،  از خانواده شهید حاج شعبان نصیری، از شهدای استان البرز تجلیل به عمل می آید؛ سردار رشید سپاه اسلام، رزمنده جبهه های «جهاد اصغر» و «جهاد اکبر»، حاج «شعبان نصیری»، پس از نزدیک به ۳۸ سال مجاهدت و جهاد در میادین دفاع از «حریم اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله) سرانجام به یاران شهیدش پیوست.



سردار «حاج شعبان نصیری» که از یادگارانِ ۸ سال دفاع مقدس بود و سابقه حضور طولانی در «سوریه» به منظور دفاع از «حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(س) را در کارنامه خود داشت، ظهر جمعه ۵ خردادماه، مصادف با شبِ اول رمضان المبارک در جبهه عراق و طی عملیات آزادسازی موص» از اشغالِ مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی بال در بال ملائک گشود.



بر پایه این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی حسینی همدانی» امام جمعه، «عزیزالله شعبانی» استاندار، «ناصر مقدم» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سلیمان رستمیان»رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «علی مقدسی» مدیر کل صدا و سیمای استان البرز ، در  منزل سردار شهید نصیری حضور داشته و  با محل برگزاری این برنامه در باغ موزه دفاع مقدس به صورت مجازی مرتبط هستند.

 


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان برگزاری چهاردهمین هفته، ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، از غرفه ستاد فهما بازدید کرده و در جریان فعالیت های این مجموعه در حوزه حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار می گیرد.


همچنین در این مراسم، طی برقراری ارتباط زنده با گلزار شهدای استان اصفهان، سرود ایران قوی بر سر مزار شهیدان حسین خرازی فرمانده لشکر چهارده امام حسین(ع) و شهید حاج احمد کاظمی به صورت زنده اجرا می شود.


گفتنی است این برنامه ساعت 10 از بستر فضای مجازی نیز پخش می شود و علاقه مندان جهت شرکت و ورود به چهاردهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم، می‌توانند اینجا کلیک کنند.