دیدار اعضای کانون روستای گرجی محله با خانواده اولین شهید دفاع مقدس مازندران
دیدار اعضای کانون روستای گرجی محله با خانواده اولین شهید دفاع مقدس مازندران

دیدار اعضای کانون روستای گرجی محله با خانواده اولین شهید دفاع مقدس مازندران

الیاسی از دیدار اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر با خانواده شهید قربانعلی گرجی اولین شهید دفاع مقدس مازندران خبر داد.
شناسه خبر : 977272 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۵۲

« محمدمهدی الیاسی» در گفت گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر گفت:  تکریم خانواده های شهدا امر مهمی است که باید مورد توجه همه ما قرار گیرد و در واقع قدردانی از این خانواده ها بیانگر قدرشناسی ما نسبت به فداکاری، استقامت و صبر خانواده های شهدا است.

 

مدیر مسئول کانون های فرهنگی هنری شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: خانواده شهدا با خداوند متعال معامله کردند و صبر و استقامت آنان الگوی مهمی برای همه ما در جامعه است.

 

وی با تأکید بر اینکه آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی و فداکاری شهداست، خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس، الگوی نجات‌بخش کشور است و همه ما باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و زندگی شهدایی در جامعه تلاش کنیم.

الیاسی از دیدار اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر با خانواده شهید « قربانعلی گرجی» اولین شهید دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: بر همه ما لازم است ادامه دهنده راه شهدا باشیم و اینگونه می توانیم بر امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی بیافزاییم.

 

وی در پایان یادآور شد: تلاش داریم تا در مناسبت های مختلف با حضور در منازل شهدا، الگوی مناسبی از شهدا در بین خانواده ها و جوانان بسازیم و تلاش کنیم تا وصیت نامه شهدا الگوی مناسبی برای خانواده ها باشد.

پایان پیام/ 175