دعوت از رزمندگان دفاع مقدس برای تقویت نقش محوری مساجد
دعوت از رزمندگان دفاع مقدس برای تقویت نقش محوری مساجد

دعوت از رزمندگان دفاع مقدس برای تقویت نقش محوری مساجد

آیت الله دژکام گفت: نقش محوری مساجد در محله ها تنزل پیدا کرده و لطمه خورده است و از رزمندگان دفاع مقدس دعوت می کنیم برای احیای این نقش های کاربردی به میدان بیایند.
شناسه خبر : 977253 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 7 مهر) در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: با وجود تمام شدن دوران دفاع مقدس، جنگ به شکل دیگری ادامه دارد که باید در آن با اقتضائات خاص خودش بجنگیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود:  امروز، کسانی که هدف حملات و تخریب های ناجوانمردانه قرار گرفته و لطمه می بینند که حقشان نیست اما برای انقلاب اسلامی و تداوم آن، باید تحمل کنند و کار خود را انجام دهند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی، رزمنده ترکش می خورد و مردم به فکرش بودند اما امروز به فکر آنها که برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب فحش می خورند، نیستند و وارونه نمایی حقایق در فضای مجازی آنها را تخریب می کنند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: ایستادگی در جنگ امروز شجاعت می خواهد و امروز باید قبول کرد که منشا قدرت مردم ما هستند که برای حفظ نظام همواره تلاش کرده اند.

وی ادامه داد: مساجد به عنوان مراکز متمرکز سازی قدرت مردمی لطمه خورده است و برای زنده کردن مساجد تلاش هایی کرده و مبحث شبکه مساجد و بسیج مساجد را مطرح کرده ایم.

آیت الله دژکام تصریح کرد: نقش محوری مساجد در محله ها تنزل پیدا کرده و لطمه خورده است و از رزمندگان دفاع مقدس دعوت می کنیم برای احیای این نقش های کاربردی به میدان بیایند.

وی با اشاره به لزوم انتقال ارزش های مقاومت به نسل جوان گفت: نسل جوان امروز باید بدانند که در جنگ باید ایستادگی کنیم و مروت و مردانگی را نیز بیاموزند.

آیت الله دژکام با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه ظهور گفت: بخشی از کمرنگ شدن ایجاد زمینه ظهور تقصیر خودمان است و باید ولایت پذیری را بیاموزیم و به دیگران و به ویژه جوان ها یاد دهیم.

 

پایان پیام/ 664