ویژه برنامه دلنوشته سلام سردار در هفته دفاع مقدس اجرا شد
ویژه برنامه دلنوشته سلام سردار در هفته دفاع مقدس اجرا شد

ویژه برنامه دلنوشته سلام سردار در هفته دفاع مقدس اجرا شد

شهلا حیدرنیا گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه دلنوشته سلام سردار اجرا شد.
شناسه خبر : 976913 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۰۰

«شهلا حیدر نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه دلنوشته سلام سردار اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (ص) روستای کشیت قلعه گنج افزود: به همین منظور از بچه های مسجدی کانون خواسته شد تا دلنوشته هایی خطاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته و به ما تحویل دهند.

وی بیان کرد: پس از جمع آوری دلنوشته با مشارکت و همکاری آنها دلنوشته ها را در قالب روزنامه دیواری درست کردیم و روزنامه را در کانون نصب کردیم.

حیدرنیا ادامه داد: قرار است به ۳ نفر از کسانی که بهترین دلنوشته خطاب به سردار دلها نوشته اند، جایزه دهیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (ص) روستای کشیت قلعه گنج ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این هفته، فضاسازی مسجد و کانون متناسب با دفاع مقدس بود که با کمک جوانان مسجدی این برنامه نیز اجرا شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این ویژه برنامه وصیت خوانی شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی نیز برگزار کردیم تا بچه ها با مکتب، تفکر و آرمان های شهدا آشنا شوند.

حیدرنیا اضافه کرد: پخش نواهای دفاع مقدس از بلندگوهای مسجد از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که به همت بچه های مسجدی کانون اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (ص) روستای کشیت قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: اگر رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس نبود اکنون ما در آرامش و امنیت زندگی نمی کردیم پس کمترین کاری که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می توانستیم انجام دهیم، اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بود.

پایان پیام/ 586