گرامیداشت اربعین حسینی در کانون‌های فهما با طرح احسان قرآن
گراميداشت اربعين حسيني در کانون‌هاي فهما با طرح احسان قرآن

گرامیداشت اربعین حسینی در کانون‌های فهما با طرح احسان قرآن

معاونت فرهنگي هنري ستاد فهما، در راستاي گراميداشت ايام اربعين، اقدام به برگزاري طرح «احسان قرآن» در سطح کانون‌هاي مساجد سراسر کشور کرده است.
شناسه خبر : 16661 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

«سعید سعادتی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی هنری ستاد فهما در ایام اربعین حسینی، از برگزاری طرح «احسان قرآن» ذیل طرح محافل قرآنی «الحسین سفینة النجاة» خبر داد.



معاون فرهنگی هنری ستاد فهما گفت: این برنامه از دو بخش تشکیل شده است که شامل برگزاری محفل انس با قرآن و همچنین ختم قرآن (حزب خوانی) می شود، که در این راستا هر استان به جز تهران و خراسان رضوی، می‌تواند یک محفل انس با قرآن با توجه به شرایط کرونایی برگزار کند.



وی ادامه داد: این طرح از 7 مهر مصادف با 10 ماه صفر آغاز و تا 17 مهر ماه مقارن با 20 صفر ادامه می یابد، مدت زمان برنامه 45 دقیقه تا یک ساعت خواهد بود و قاریان، حافظان ممتاز کشوری نیز در این محفل به قرائت قرآن می پردازند.

 


سعادتی گفت: اجرای این طرح با محوریت کانون فرهنگی هنری یا مساجد جامع استان ها خواهد بود و در پایان از پنج محفل برتر به قید قرعه تجلیل به عمل می آید.



معاون فرهنگی هنری ستاد فهما گفت: علاقه مندان جهت ثبت اطلاعات و گزارش طرح، می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.