سرود ایران قوی؛ نمایه‌ای از چهلمین سالگرد دفاع مقدس است/آشنایی نسل جوان با اسوه‌های اقتدار
سرود ايران قوي؛ نمايه‌اي از چهلمين سالگرد دفاع مقدس است/آشنايي نسل جوان با اسوه‌هاي اقتدار
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما؛

سرود ایران قوی؛ نمایه‌ای از چهلمین سالگرد دفاع مقدس است/آشنایی نسل جوان با اسوه‌های اقتدار

دکتر صالحي با اشاره به توليد سرود ايران قوي از سوي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: اين سرود نمايه‌اي از چهلمين سالگرد دفاع مقدس و فرصتي براي آشنايي نسل جوان با اسوه هاي اقتدار است.
شناسه خبر : 16609 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

دکتر «سید عباس صالحی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن تقدیر از تولید سرود ایران قوی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: تولید این سرود  یک فرصت است تا نسل نوجوان ما بتوانند امثال شهید طهرانی مقدم را به عنوان اسوه های اقتدار بشناسند.



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی بود تا سرود ایران قوی به نحوی نمایه ای از این رویداد شود، به هر صورت با توجه به اینکه یکی از کارهای کانون های مساجد سرودهای انقلابی و موسمی است، تولید این سرود اقدامی در راستای ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس بود.



وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به طرح ملی سه شنبه های تکریم اظهار کرد: این طرح فرصتی برای دیدارهای حضوری و مجازی با خانواده شهدا است، فرصتی است برای اطلاع از رشادت‌های خانواده های معظم شهدا و البته آشنایی با نسلی که ممکن است کمتر با این عزیزان در ارتباط بوده باشند، این طرح مجالی برای آشنایی نسل جوان با خانواده شهدا است.