حضور فعال ستاد فهمای استان البرز در نمایشگاه اقتدار ۴۰ سالگی دفاع مقدس
حضور فعال ستاد فهماي استان البرز در نمايشگاه اقتدار ۴۰ سالگي دفاع مقدس

حضور فعال ستاد فهمای استان البرز در نمایشگاه اقتدار ۴۰ سالگی دفاع مقدس

ستاد فهماي استان البرز، در نمايشگاه اقتدار 40 سالگي دفاع مقدس، با برپايي غرفه اختصاصي اقدام به معرفي فعاليت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان کرد.
شناسه خبر : 16598 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام کاظم شکری مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: آئین افتتاح نمایشگاه اقتدار ۴۰ سالگی دفاع مقدس با حضور ادارات و نهاد های دولتی استان البرز برگزار شد.


 
حجت الاسلام شکری در خصوص افتتاح نمایشگاه اقتدار ۴۰ در استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت و زیرساختارهای لازم در مساجد و پیشرفت های ارزنده ای که کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش به سزایی درآنها داشتند، غرفه ای در این نمایشگاه به ارایه این ظرفیت ها اختصاص یافت تا شاید نمایه ای هرچند کوچک از فعالیت های ستاد فهما در استان باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: در این نمایشگاه تلاش شد تا به صورت اجمالی چند مورد از عناوین و برنامه ها و اقداماتی که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در آن نقش داشتند برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شود.
 
حجت الاسلام شکری در ادامه گفت: ابتکاری که غرفه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در این نمایشگاه انجام داده است راه اندازی و طراحی فضایی با دکور و پوشش مسجد و دفاع مقدس برای عکاسی یادگاری و چاپ همزمان تصویر یادگاری بازدید کنندگان و اهدای رایگان آن است.