تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون امام علی(ع) نکا
تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون امام علی(ع) نکا

تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در راستای ارج نهادن به تلاش بچه مسجدی ها در بزرگداشت و نکوداشت ارزش های انقلاب برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 975557 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ غنی شهادت و ایثار از مهمترین اهدافی است که در مسیر آن حرکت می کنیم و هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای این مهم است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: برای هفته دفاع مقدس امسال همچون همیشه برنامه های متعددی در دستور کار است که تلاش داریم تا براساس وطیفه و تکلیفی که برعهده  داریم در راستای نهادینه کردن ارزش ها تلاش شود.

 

وی یادآور شد: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و مزار شهید سعید کمالی از شهدای مدافع حرم مازندران،  نشست های روشنگری و تبیین ارزش های دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار چهره به چهره با اهالی محله و تلاش برای شناسایی مشکلات و رفع آن، اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار و تجلیل از بچه مسجدی های فعال اهم برنامه های ما در هفته دفاع مقدس ا است.

 

چادرنشین خاطر نشان کرد: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و امروز هم بچه مسجدی ها و بسیجیان ما گوش به فرمان رهبری و در خط ولایت فقیه برای حراست و حفاظت از این انقلاب و آرمان های آن آماده اند.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا یادآور شد: امروز هم دفاع مقدس قرار داریم و همچون 8 سال دفاع مقدس پا در رکاب رهبری ایستاده و با دفاع از این مرز و بوم اجازه دست اندازی های دشمنان را به این آب و خاک و افکار و ارزش های انقلاب نخواهیم داد.

 

چادرنشین با اشاره به تلاش بچه مسجدی ها در عرصه های مختلف نظام و دوران کرونا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، تجلیل از بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در راستای ارج نهادن به تلاش بچه مسجدی ها در بزرگداشت و نکوداشت ارزش های انقلاب برگزار می‌شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس و دوران مختلف انقلاب، حق بزرگی بر گردن ما دارند و نکوداشت نام و یاد آنان و تکریم خانواده شهدا از موارد مهمی است که نباید فراموش شود و در همین راستا دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از آنان و غبارروبی مزار شهید سعید کمالی از شهدای مدافع حرم در دستور کار است.

پایان پیام/ 175