دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس
دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: به مناسبت این هفته با خانواده شهدا دیدار می شود.
شناسه خبر : 975447 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از دیدار با خانواده ها شاهد و ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: سه شنبه های تکریم در این هفته به دیدار با خانواده های شهدا و چهره های ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی اختصاص دارد.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در مساجد و یا منزل خانواده های شهدا و چهره های ماندگار محلات از این خانواده ها و افراد تجلیل شده است.

 

وی به برگزاری مراسم تودیع و معارفه برخی از مدیران مسئول کانون های مساجد استان زنجان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

به گفته مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله توسط کانون های مساجد استان زنجان و برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت رقیه(س) از دیگر برنامه های این هفته است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی از برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: به همین منظور مسابقه کتابخوانی گریه زیبا از کتاب صرف خون از خاطرات شهید محمدحسین تجلی به همت کانون فرهنگی و هنری ابوذر زنجان برگزار می شود.

پایان پیام/ 73