نشست مشترک مدیران ستاد فهما با مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد
نشست مشترک مديران ستاد فهما با مسئولان ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر برگزار شد

نشست مشترک مدیران ستاد فهما با مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

نشست مشترک مديران ستاد فهما با برخي از مسئولان ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر به منظور بررسي تعامل و همکاري مشترک برگزار شد.
شناسه خبر : 16496 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، نشست مشترک حجت الاسلام و المسلمین «حامد ترکاشوند» مدیر کل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با برخی مدیران خبرگزاری شبستان در محل ستاد فهما برگزار شد.


 
حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند در این نشست طی سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر گفت: معظم له در این رابطه فرمودند: «امربه‌معروف یعنی همه‌ی مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم که هستند، موظّفند جامعه را به‌سمت نیکی، به‌سمت معروف، به‌سمت همه‌ی کارهای نیکو حرکت دهند؛ و نهی از منکر یعنی همه را از بدی‌ها، از پستی‌ها، از پلشتی‌ها دور بدارند».


 
وی ادامه داد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در راستای تحقق منویات رهبری، اقدامات متعددی را برنامه ریزی کرد اما یکی از مهمترین برنامه ها تشکیل 16 گروه تخصصی شامل عرصه‌های اجتماعی، اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم و ورزش، عفاف و حجاب، حقوقی فرهنگی، کارگری، گردشگری، مبارزه با مفاسد، محیط‌زیست، مسئولین، مهندسی و هنر رسانه بود.


 
 
مدیر کل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادامه ابراز امیدواری کرد برگزاری نشست های مشترک با ستاد فهما، زمینه را برای فعالیت و همکاری بیشتر فراهم کند تا این فریضه الهی بیش از پیش در عرصه های مختلف به ویژه گستره رسانه نمود یابد.


 
گفتنی است در پایان این نشست احکام انتصاب شورای امر به معروف و نهی از منکر خبرگزاری شبستان تقدیم مسئولان این این خبرگزاری شد.