نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان بیان نیست
نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان بیان نیست

نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان بیان نیست

یوسفی نژاد گفت: نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان و همچنین اجر معنوی ایثارگران و شهدا قابل بیان نیست و پاداش آنان را فقط خدا می داند.
شناسه خبر : 971921 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا یوسفی نژاد»، امروز (سه شنبه 25 شهریور) در نهمین جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» یک طرح موثر و یک ابداع خلاقانه بود که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور راه اندازی شده است.

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه از برگزار کنندگان طرح «سه شنبه های تکریم»، تشکر می کنم که باعث شدند تا به این وسیله یادی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شکل گیرد، افزود: علاقه داشتیم حضوری خدمت برسیم ولی به خاطر کرونا امکان حضور نبود.

وی با اشاره به اینکه کار آزادگان و جانبازان در ایام جنگ بسیار مهم بوده است، یادآور شد: یک وجب خاک ما به دست دشمن نیفتاد و امنیت امروز یکی از دستاوردهای ایثارگران و شهداست.

یوسفی نژاد با اشاره به اینکه خانواده جانبازان و شهدا شریف ترین خانواده ها هستند، افزود: نگاه خداوند به شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان و همچنین اجر معنوی ایثارگران و شهدا  قابل بیان نیست و پاداش آنان را فقط خدا می داند.

خاطر نشان می شود، نهمین مراسم «سه شنبه های تکریم» استان فارس با حضور «ناصر حیدری»، رزمنده، جانباز و آزاده خرامه ای برگزار شد، این مراسم با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و «غلامرضا یوسفی نژاد»، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت مجازی و به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و با همکاری مجمع «محبین اهل بیت (ع)» شهرستان خرامه برگزار شد.

پایان پیام/ 130