جایگاه کانون های مساجد از لحاظ فرهنگی بسیار با اهمیت است
جایگاه کانون های مساجد از لحاظ فرهنگی بسیار با اهمیت است

جایگاه کانون های مساجد از لحاظ فرهنگی بسیار با اهمیت است

الهی نژاد، با برشمردن نقش کانون های مساجد در مقابله با تهاجم نرم دشمن گفت: جایگاه کانون های مساجد از لحاظ فرهنگی بسیار با اهمیت است.
شناسه خبر : 971694 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۵۶

هاشم الهی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا موجب به وجود آمدن برخی محدودیت ها در برگزاری برنامه های این کانون شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع ) گیلانغرب افزود: با بازگشایی مساجد نیز برنامه های مختلف مناسبتی از جمله برگزاری مراسم احیای شب های قدر و نیز برگزاری نماز عید سعید فطر به همت این کانون برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این کانون ۱۵۰ نفر عضو دارد، بیان داشت: مناسب های مذهبی مختلفی نیز در این کانون اجرایی شده است.

الهی نژاد تصریح کرد: همچنین در عید سعید غدیر نیز مراسم ویژه ای برگزار شد و عزاداری ماه محرم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و در حیاط مسجد باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

وی با گلایه از کمبود اعتبارات کانون های فرهنگی مساجد به منظور اجرای برنامه های فرهنگی خاطر نشان کرد: جایگاه کانون های مساجد از لحاظ فرهنگی بسیار با اهمیت است و از این رو باید مسئولان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع ) گیلانغرب با اشاره به محدودیت های دسترسی کانون های روستایی ادامه داد: کانون های روستایی نقشی مهم در اجرای برنامه های فرهنگی و فرهنگ سازی در روستا دارند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: حضور مردم در مساجد راهکاری برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است همچنین باید مناسبت های مذهبی بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرد.

پایان پیام/ 66