کانون‌های مساجد می توانند در راستای اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشند
کانون‌های مساجد می توانند در راستای اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشند

کانون‌های مساجد می توانند در راستای اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشند

اکبریان، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در زمینه اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشند.
شناسه خبر : 971734 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

یعقوب اکبریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه خاصی در کانون فرهنگی هنری شهید اکبریان اجرا نشده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری شهید اکبریان گیلانغرب با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی در این کانون تعطیل نشده است، افزود: کلاس های قرآن و فعالیت‌های ورزشی به همت این کانون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.


وی عنوان کرد: در ماه محرم نیز عزاداری سید و سالار شهیدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با همت بچه های مسجدی برپا شد.


اکبریان با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی تعطیلی ندارد، ادامه داد: باید کانون های روستایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند و در زمینه تجهیزات نیز به آنها رسیدگی شود.


مدیرکانون فرهنگی و هنری شهید اکبریان گیلانغرب عنوان کرد: بودجه و اعتبارات کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایین است و گاهی برای برگزاری برخی کلاس ها با کمبود اعتبار رو به رو هستیم و همین مانع انجام برخی فعالیت ها در کانون شده است.


اکبریان گفت: کانون فرهنگی هنری شهید اکبریان از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر عضو دارد.


وی اشتغال جوانان را راهکاری برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دانست و گفت: در این راستا کانون های فرهنگی هنری می توانند نقش آفرینی کنند.

پایان پیام/ 66