نقش موثر کانون ها در جذب جوانان به مسجد
نقش موثر کانون ها در جذب جوانان به مسجد

نقش موثر کانون ها در جذب جوانان به مسجد

دارایی، با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کمبود اعتبار دارند، گفت: باید مسئولان با توجه به نقش موثر فرهنگی به آنها رسیدگی کنند.
شناسه خبر : 971735 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۰۱

علی ابدال دارایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا جز برگزاری کلاس‌های قرآن با ظرفیت محدود برنامه خاص دیگری در محل کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع ) برگزار نشده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای سراب سرپل ذهاب افزود: همچنین در ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در فضای باز برگزار شد.


دارایی خاطرنشان کرد: در لبیک به فرمایشات رهبر معطم انقلاب اسلامی در قالب طرح کمک مومنانه نیز بسته های معیشتی میان خانواده ها توزیع شده است.


وی عنوان کرد: همچنین توزیع بسته هایی که از طریق سپاه در اختیار کانون قرار گرفته بود میان خانواده‌های نیازمند انجام شد.


 مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای سراب سرپل ذهابگفت: کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع ) با کمبود بودجه مواجه است و نیز نیازمند اختصاص تجهیزات بیشتری به این کانون هستیم.


وی با بیان اینکه در حال حاضر کانون فرهنگی- هنری سیدالشهدا(ع ) ۳۰۰ نفر عضو دارد، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مسجد ظرفیت بزرگی در زمینه فرهنگی دارند که اگر امکانات بیشتری در اختیار کانون های قرار گیرد، موجب افزایش انگیزه برای اعضای کانون های خواهد شد.


دارایی عنوان کرد: با توجه به جنگ نرم مسئولین باید به کانون های فرهنگی هنری مساجد بیشتر بها دهند و به آن توجه ویژه داشته باشند.


وی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به کانون های فرهنگی هنری مساجد و مراکز فرهنگی افزود: باید در زمینه اختصاص اعتبار هم به نقش این کانون ها و نقش آنها در جذب جوانان توجه ویژه داشت.

پایان پیام/ 66